پیام در واتس اپ: 09902050165

  • ارسال سفارشات پوشاک و اکسسوری با پست
    پیشتاز به تمام ایران
  • هنگام سفارش به زمان آماده‌سازی محصولات
    دقت فرمایید.

رویه‌های بازگرداندن کالا

ارائه محصولات استاندارد، با کیفیت، با هزینه ی کم و همچنین رفع نیازمندی های مشتریان، همراه از اولویت های گروه روبان بوده است. در این راستا گروه روبان می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. خواهشمندیم قبل از هر اقدامی موارد زیر را به دقت مطالعه بفرمایید.

شرایط بازگرداندن کالا

– اگر کالای خریداری شده، ایراد، زدگی یا پارگی داشته باشد و یا از نظر مشخصات یا ظاهر با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

  • در صورت مشاهده مغایرت در کالای دریافت شده با اطلاعات مندرج در سایت و یا ایراد در کالا، فرد می بایست کالا را بدون استفاده، در شرایط اولیه خود، بدون جدا کردن اتیکت آن و با بسته بندی مربوطه (پلاستیک و پاکت روبان)، با تمامی ملحقات عودت دهد.
  • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا به شکل کاملا نو، در بسته‌بندی اصلی خود به گروه روبان بازگردانده شود. و اتیکت روی اجناس به هیچ عنوان نباید جدا شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی بسته‌بندی اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • در صورتی که کارشناسان ما ایراد کالا را تایید نکنند و یا کالا در شرایطی نامناسب دریافت شود، هزینه ارسال کالا به مشتری قابل بازگشت نخواهد بود.

 

– اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

  • اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به امور مشتریان گروه روبان (شماره تلفن 09902050165) اطلاع داده شود.
  • اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 2 روز‏، باید انصراف خود را به امور مشتریان اطلاع دهد.
  • سفارشاتی که با سایز سفارشی دوخته شده باشند، تنها با کسر هزینه خشکشویی و اصلاح به سایز معمول قابل بازگشت می‌باشند. با توجه به متغیر بودن هزینه های ذکر شده، میزان وجه بازگشتی پس از بررسی توسط خدمات مشتریان مشخص می گردد.
  • در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید امور مشتریان گروه روبان، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود بوده و از آن استفاده نشده باشد. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.
  • لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمی‌توانند بازپس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند (مثل جوراب شلواری و کاسسوری های مو).
  • لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه‌ی کالا، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
  • همچنین در صورت انصراف از خرید، هزینه بازگشت کالا به عهده مشتری خواهد بود.

اگر سایز کالا مناسب نباشد.

درخواست تعویض سایز تنها در صورتی پذیرفته می‌شود که کفش یا پوشاک تنها تست شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند، و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و برچسب، مارک، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.

  • لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمی‌توانند بازپس داده شوند همچنین موارد ذکر شده در بند ” کدام کالاها قابل تعویض/ بازگرداندن نیستند؟”، از شمول این بند خارج هستند.
  • لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه‌ی کالا، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
  • همچنین در صورت رخداد اشتباه در تعیین سایز از جانب مشتری، هزینه های بازگشت کالا به عهده مشتری خواهد بود. راهنمای سایزبندی و اندازه گیری در صفحه هر محصول و همچنین صفحه راهنمای اندازه گیری در دسترس می باشد.

کدام کالاها قابل تعویض نیستند؟

  • لباس هایی مانند جوراب زنانه یا بچگانه و همچنین اکسسوری های مو به دلیل مسایل بهداشتی قابل تعویض نیستند.
  • لباس هایی که به شکل سفارشی (از نظر سایز، مدل، رنگ و …) توسط مشتری درخواست شده باشند، قابل تعویض نیستند. لباس های با سایز سفارشی با کسر هزینه خشکشویی و خیاطی جهت اصلاح به سایز معمول پس گرفته می شوند. با توجه به متغیر بودن این هزینه ها، برای اطلاع از میزان وجه دریافتی با خدمات مشتریان گروه روبان در تماس باشید.

وضعیت تحویل کالاهای قابل تعویض چگونه باید باشد ؟

  • انواع کفش ها در شرایطی که کفی کفش سالم و تمیز بوده ،خط خوردگی و تا شدگی کفش اتفاق نیفتاده باشد، قابل تعویض هستند.
  • انواع کیف ها در شرایطی که کیف کاملا سالم و به همراه اتیکت باشد، قابل تعویض هستند.
  • پوشیدنی‌های پارچه ای که محدودیت بهداشتی جهت تعویض ندارند (مانند دامن‌های تمرینی حریر با سایز معمول)، در صورت تایید امور مشتریان و در شرایط نو به معنی عدم باقی ماندن بو، چروک، و نداشتن لکه و همراه با برچسب، مارک، دکمه و سایر ملحقات آن، پذیرفته خواهند شد.
  • محصولات چرمی که محدودیت بهداشتی جهت تعویض ندارند، در شرایطی پذیرفته می شوند که امور مشتریان روبان عدم باقی ماندن چروک ناشی از استفاده، بو و برخورد با مواد مخرب چرم را تایید نمایند.

روند بازگشت کالا چکونه است؟

  • لطفاً قبل از هر اقدامی با امور مشتریان گروه روبان تماس بگیرید. امور مشتریان از طریق واتس‌اپ، تماس با شماره 09902050165 و یا فرم تماس با ما در سایت قابل دسترسی می‌باشد.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش گروه روبان جداً، خودداری کنید.
  • برای ارسال، باید کالا در بسته‌بندی اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود.
  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی بسته‌بندی اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید).
  • با توجه به اینکه تمامی فاکتورها در هنگام ثبت و ارسال سفارش به ایمیل شما ارسال می‌شوند، و همچنین جهت کاهش مصرف و دورریز کاغذ، فاکتور چاپ شده همراه با سفارشات ارسال نمی‌گردد. لذا خواهشمند است در صورت اقدام به بازگشت کالا، فاکتور نیز پرینت گردد و یا شماره فاکتور و مشخصات خریدار را روی کاغذ جداگانه‌ای یادداشت نموده، پشت آن مشکل را بنویسید و همراه با کالاهای بازگشتی ارسال نمایید. در صورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کرده و یا عکس آن را به واتس‌اپ روبان ارسال نمایید. لازم به ذکر است که بازگرداندن هزینه پست، منوط به دریافت اصل و یا عکس رسید پستی است.
  • در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و گروه روبان تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.
  • اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با امور مشتریان گروه روبان تماس بگیرید.
  • از نوشتن آدرس روی بسته‌بندی اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، بسته‌ی اصلی محصول را درون کارتن یا پاکت دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
  • بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.
    استان تهران – شهر تهران – کد پستی: 1997984534 – موسوی

هزینه ارسال چگونه محاسبه خواهد شد؟

  • اگر ایراد، آسیب دیدگی و یا وجود مغایرت فنی به تایید امور مشتریان گروه روبان برسد، هزینه‌های ارسال به عهده گروه روبان است.
  •  بازگرداندن هزینه پست، منوط به دریافت اصل رسید پست همراه با کالا و یا ارسال عکس رسید پستی به واتس‌اپ گروه روبان است.
  • در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط امور مشتریان گروه روبان، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

  • امور مشتریان گروه روبان ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط گروه روبان تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با کالای دیگری جایگزین کند.
  • لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ گروه روبان بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، گروه روبان تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.
  • اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و گروه روبان در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.
  • پس از دریافت و پذیرش کالا توسط گروه روبان، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی امور مشتریان، تا حداکثر یک هفته زمان خواهد برد.
  • از هنگامی که وضعیت کالای بازگشت داده شده مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 72 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  • ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر امور مشتریان گروه روبان است.

درخواست خود را چطور به امور مشتریان اطلاع دهید؟

  • با شماره تلفن 09902050165 تماس بگیرید، در واتس‌اپ پیغام بگذارید و یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما” برای خدمات پس از فروش ارسال کنید.

#روبان_دوست_همیشگی

سبد خرید

دلیل بازگشت وجه

0
سبد خرید شما
  • هیچ محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.